EKCÉMA KEZELÉSE

Az ekcéma kezelése során fontos az egyén specifikus tünetek és bőrállapot figyelembevétele. Gyakori megközelítés a bőr hidratálása és az irritációt csökkentő krémek használata. Az alábbi termékek sikeresen enyhíthetik a tüneteket. A pontos döntés érdekében vegyétek igénybe az ingyenes konzultációt.

Dr Juchheim Ekcéma protokoll

My Private BeautyLine

Dr Juchheim ekcéma protokoll

Egy egyedülálló, magasabb minőségű bio alapkrém, amely minden bőrtípusra alkalmas. Az alapkrém önmagában is használható, vagy igény szerint megerősíthető ampullákkal, un. shotokkal.

7 ampulla közül választhatunk:

Normál bőrre

Az értékes borágóolaj gazdag omega-6 zsírsavakban és tápanyagokban, például szaponinokban, kovasavban és C-vitaminban. Az olaj támogatja a bőr védőrétegét, enyhíti a viszketést, ápolja és védi a bőrt.

Zsíros bőrre

A mákolaj egy félszáraz olaj, amely gyorsan felszívódik a bőrön. Nagy arányban tartalmaz telítetlen linolsavat és egyszeresen telítetlen olajsavat, nyugtató és gyulladáscsökkentő hatása van. A feketemagolaj gyulladáscsökkentő és antimikrobiális hatású. A rozmaring kivonat antimikrobiális és nyugtató hatású

Kombinált Bőrre

Az értékes bio napraforgóolaj E-vitaminban és többszörösen telítetlen zsírsavakban gazdag. A hidegen sajtolt szőlőmagolaj antioxidánsokban gazdag.

Hialuron Shot

Tremella gomba kivonat szerves hialuronsavként is ismert, mivel kémiai szerkezete szinte megegyezik a hialuronsavval, és a hialuronsavhoz hasonló mértékben képes megkötni a nedvességet.